Tokig helg!

Jaa det har som sagt varit en heltokig helg med mycke roligheter! Fredags var det examensmiddag med klassen, lördags examensfest här hemma och igår var det bio, SATC 2 med Kajsa. Hur bra som helst var den! Förstår inte alls varför alla har kritiserat den så som de gjort. Jag ger den iaf högsta betyg! :) Sen åkte jag med Kajsa hem där våra kärlekar satt och glodde på film. Jag fick prova en massa jeansshorts som hon inte kunde ha längre, så fick tillslut 3 par shorts och ett par jeans för 500:- ! Inte illa tycker jag! Så imorgon ska vi åka till emmaus för att hitta mer vintage snygga grejer! Nice!

Här kommer en snabb revy av min helg.









Idag har jag dock skrivit en tenta som jag haft eftersläpandes, gick ganska bra tror jag. Vågar aldrig hoppas på så mycket. Sen har jag mest legat på soffan och gottat mig åt att skolan är KLAR! :) Ikväll blir det köttfärssoppa, och sen upp till nyinflyttade magnus för att hjälpa han lite att komma iordning.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0