Tisdag!

Idag är det tisdag och jag är leeeedig! så skönt! :)
Igår på min rundtur i stan med Jennie, hittade jag ett par skor som jag trånat efter jättelänge, ett par svarta högklackade Replay skor som kostat 900 tidigare och nu var de på rea, 500 kr och de hade som tur var ett enda par kvar i min storlek! SJÄLVKLART investerade jag i dessa godingar! :)
Lägger in en bild senare!

Idag sov jag fram till halv tolv utan att bli störd av nåt! väldigt skönt. Har mest legat på soffan idag. Varit och handlat lite mat, och även varit på runda 1 av 2 på systemet inför midsommar. Blir en hel del då jag handlar för både mig och mitt hjärta och det ska räcka tors-lörd! ;) Sen så har vi skrivit en inköpslista på all mat som jag ska köpa till oss 16 personer som ska med upp till Motala, det blir en heeeel del också men många bonus poäng på mitt ICA kort :) hihi.

Har iaf bestämt mig för min outfit på midsommar, kommer att ha samma klänning som förra året då jag inte ens använt den sen dess. Den är korallröd halterneck med volanger, till det hade jag gärna haft mina nya klackar men det är bara gräsmatta uppe i Motala, så tar nog mina bruna gladiatorsandaler. Till detta hade jag tänkt lite guldarmband och feta örhängen, ska även göra blonda slingor innan också. Så det blir nog bra ändå! :)

Jaja, ni får ha en fortsaqtt bra dag!
Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0