Nu var det allt för länge sedan jag skre...

Nu var det allt för länge sedan jag skrev något, har haft fullt upp sen i fredags. I lördags hjälpte vi min syster att flytta hela förmiddagen, sen hem och vila nån timma för att efter det åka till PG och kolla filmer. I söndags jobbade jag heldag, i måndags jobbade jag heldag och även igår jobbade jag. Har varit sjukt trött då katterna bestämt sig för att bråka som mest på nätterna :/ idag ska jag provjobba på benetton ! :) ska bli riktigt skoj! Sen efter det handla lite och träffa Sussie som har masat sig ner till götet. :) veckan fortsätter med massa jobb så får väl se när jag tittar in här igen. Ha en bra onsdag! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0