Lägenheten

Ja för ett tag sedan var ju jag och min kära sambo på IKEA och inhandlade bedrövligt mycket saker. Och jag lovade ju att ni skulle få se delar utav resultatet, så här kommer det lite bilder på detta också! :)


Vårt fina vardagsrum del 1


Vardagsrummet del 2


Bonsaii-trädet


Och, vardagsrummet by night :)



Jaa, det var iaf en liten peek, hoppas det duger. Nu sitter jag och dricker kaffe, är ledig idag. Väcktes utav en hungrig Astor som skrek på mig ;) Nu ska jag grjea lite med annat. Kommer tillbaks senare!

Kram!


Kommentarer
Postat av: Madde

Ser jättefint ut! (Y) :)

2010-06-03 @ 13:24:23
Postat av: Linn

Åh vad fint gumman!!!! Blev ju skit snyggt.. Saknar dig!!!

2010-06-04 @ 05:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0