Idag har jag shoppat lite, strosade runt p...

img_0188 (MMS)

Idag har jag shoppat lite, strosade runt på stan hela förmiddagen utan att egentligen veta vad jag ville ha. Tillslut köpte jag lite grejer, bland annat det som finns på bilden: hawaiian tropic self tan crème, denna brun utan sol hade fått högsta betyg i tidningen plazakvinna så tänkte prova den här i veckan. Sen köpte jag ett nagellack, Depend nr 199, en ljus ljus grön ser nästan ut som ljus piggelin eller päronglass, ska testa även denna någon gång i veckan så ni får se hur den ser ut in real life. Alla armbanden köpte jag som ett paket hos Cubus för endast 89:- kan även användas var och en försig. Jaa, det var min dag det! Köpte även kattleksaker och en bh, men lägger inte upp några bilder på det;) har precis städat lite här hemma, satt igång två maskiner tvätt och inväntar mitt hjärta som snart kommer hem. Jaa, så ser denna regniga torsdag ut! Kram!


Kommentarer
Postat av: Gina

hejsan!

Hur går det med hawaiian tropic brun utan sol produkten?

Är den bra?

Kan inte du göra ett inlägg på hur du såg ut före och en efterbild? :D

och säga va du tycker om denna produkt:D

tack!!

2010-08-05 @ 13:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0