Idag fick jag köpt dessa godingar, 4st nag...

img_0163 (MMS)

Idag fick jag köpt dessa godingar, 4st nagellack från h&m för 29,50! Väldigt billigt för fyra stycken. Köpte dessutom fyra böcker på myrorna för 15 kr st. Två av marian keyes och två av Martina Haag. Ska bli lite mysig sommarläsning hade jag tänkt. Hittade inget på emmaus, dock hittade Kajsa ett par snygga shorts och en jättefin sjal! :) idag har min älskling varit sjuk :/ tycker synd om honom, så ska ta hand om min lille sjukling ikväll. Vår lilla nya kissekatt Diesel som egentligen skulle komma först om två veckor kommer nu redan på fredag!! Ska bli såå skoj :) måste dock köpa lite avmasknings medel då hon fått vara utomhus och ätit Gud vet vad, så lika bra att avmaska så hon inte smittar Astor. Jaja, ska vila mig lite efter jobbet nu, jobbar imon med :) kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0