God morgon! Jaa idag blev det en liten sov...

God morgon! Jaa idag blev det en liten sovmorgon. Somnade ganska sent plus att jag vid fyra tiden inatt var tvungen att gå upp och tvätta vårt överkast då Astor fick för sig att spy på det :/ men nu är jag vaken och busar med mina små pisssar! Idag blir ännu en väldigt lugn dag, ska bara gå ner till Ica en sväng sen annars händer inte så mycket. Fortsätta läsa min bok, underbar och älskad av alla av Martina Haag. Den är lite halvbra, men har jag börjat läsa så måste jag läsa klart annars får jag dåligt samvete ;) hörde på nyheterna igår att skattepengarna börjar betalas ut idag och är inne senast på fredag för oss som var duktiga och deklarerade via internet redan första dagen man kunde göra det! Ska bli najs då jag får ut ganska mycket i år! Härligt:) nästan allt ska dock sparas till längre fram i sommar, men lite ska iaf spenderas på midsommarafton då vi har bjudit hela gänget upp till hjärtats gård i Motala! Ska bli riktigt skoj! Jaja, nu ska jag mysa ner mig i soffan med lilla diesel, så att hon känner att hon är älskad här i sitt nya hem:) kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0