Efter en lång dag på jobbet så fick jag kö...

img_0165 (MMS)

Efter en lång dag på jobbet så fick jag köpt lite godingar för att fylla på mitt överfulla badrumsskåp ;) garnier's cleansing wipes för att få bort allt smink. Hawaiian tropic's solkräm spf 10, luktar ju så himla gott så lär ju använda den även om jag inte ska sola ;) isadora velvet touch compact powder, använt detta märke i ca 3 år och är helnöjd! Och depend's egna nagelbandsolja, man kan behöva smörja nagelbanden ibland om man som jag byter nagellack 3-4 gånger i veckan ;) hehe jaa det var det! Imorgon är jag ledig, tror jag har tvättid så ska väl tvätta och varva med att läsa någon av mina nya böcker och spela online spelet Ikariam som jag fastnat för! Jaja, ni får ha en bra kväll så hörs vi imon! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0